FAQ

Här kan ni hitta svaren på dom flesta frågor som ni kan tänkas ha

Frakt & Leverans

Vilket fraktbolag använder ni?

Vi skickar med DHL service point och kommer till ert närmaste DHL utlämningsställe/service point.

Hur långa är leveranstiderna?

Finns produkten i lager vid beställningstillfället så skickar vi ut varan samma vardag om beställningen kommit in innan kl.12.00 annars nästkommande vardag.

Hur vet jag att min beställning är på väg?

När vi har packat er beställning så kommer DHL skicka via statusuppdatering via SMS/Mail.

Betalning

Hur betalar man sina produkter hos er?

Vi använder Klarna som betalningsmedel. Du kan antingen välja att betala via faktura eller via kort.

Hur sker eventuell återbetalning vid reklamationer?

Vi använder oss av Klarna så alla återbetalningar/justeringar av fakturor sker via Klarna.

Ånger/Retur

Vad har ni för ånger-/returpolicy?

Hos ångrar man aldrig ett köp :-) Skämt åsido. Hos oss har man 14 dagars ånger rätt. Produkten får inte ha några tecken på användning.

Jag beställde fel storlek hur gör jag då?

I din leverans fick du med en returfraktsedel. Packa ner produkten i en kartong och tejpa på fraktsedeln sen kan du lämna in den på närmsta DHL Service Point. När vi fått produkten tillbaka återkommer vi till dig på den mailadress du använde vid beställningstillfället.

Produkter

Hur är storlekarna på er kläder?

Vi brukar säga att den storlek man normalt har i t-shirt, tröjor och huvtröjor är den storlek man ska välja i våra plagg också. Vid varje produkt på hemsidan finns även storlekstabeller.

Jag fick en produkt som är defekt. Hur gör jag då?

Ta bilder på felet och maila oss så vi får se. Är felet en tillverkningsfel så ordnar vi med en ny produkt.

Har guldtrycken ett skimrande uttryck eller är det matt?

Trycken är screentryck med lite skimmer i sig. Det är inte högblankt. Vi har bilder på trycken under respektive produkt.